Od ponad pół wieku misją marki jest łączenie innowacyjnych technologii z naturalnymi i czystymi biologicznie składnikami spełniającymi najwyższe standardy jakości. Tak rodzi się jakość, którą doceniają panie na całym świecie. Kosmetyki Germaine de Capuccini są dostępne w ponad 80 krajach na całym świecie. Marka dba nie tylko o zachowanie wszelkich standardów związanych z procesem produkcji, ale także ograniczenie jego negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Germaine de Capuccini
Germaine de Capuccini to hiszpańska marka, która powstała w 1964 roku. Koncentruje się na urodzie i potrzebach kobiet w każdym wieku, podkreślając ich wyjątkowość, niepowtarzalność i wewnętrzne piękno. Dlatego w logo marki pojawił się łabędź, jako symbol doskonałości, piękna, czystości, godności i wdzięku. Wśród oferowanych produktów można znaleźć kremy do twarzy i pod oczy, sera, ampułki, maseczki oraz preparaty do oczyszczania skóry.
Od ponad pół wieku misją marki jest łączenie innowacyjnych technologii z naturalnymi i czystymi biologicznie składnikami spełniającymi najwyższe standardy jakości. Tak rodzi się jakość, którą doceniają panie na całym świecie. Kosmetyki Germaine de Capuccini są dostępne w ponad 80 krajach na całym świecie. Marka dba nie tylko o zachowanie wszelkich standardów związanych z procesem produkcji, ale także ograniczenie jego negatywnego wpływu na środowisko naturalne.